sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Have You Ever Really Loved A Woman ?

3 comentarii:

Lia D spunea...

Piesa e faina, si imi aduc aminte ca atunci cand a aparut, a facut furori pe la noi (si nu numai).
Mie si acum imi place, ca mai toate piesele "vechi" (care fie vba intre noi, sunt mult mai bune decat ce gasim de multe ori "in prezent").

Lia D spunea...

Cat priveste titlul piesei...pai..avand in vedere ce sentimente gasim noi cititorii in randurile tale, cred ca e inutila intrebarea in cazul tau.
Parerea mea :D

Alex spunea...

da, cred si eu ca, cel putin in cazul lui Bryan Adams, melodiile vechi sunt mai bune decat cele mai noi...
iar la partea a doua... stii, cred ca important este nu neaparat sa iubesti (toti iubim pana la urma) , ci important este sa iubesti asa cum trebuie :) ... am invatat ca nu doar iubirea conteaza ;)
o duminica asa cum ti-o doresti sa ai !