miercuri, 18 februarie 2009

Noaptea in vis.

2 comentarii:

Lia D spunea...

Salutare, Alex! :)
Ma "omori",omule, chiar ma "omori" cu muzica :)))
Uite cum reusesti tu sa aduci inapoi (pentru a cata oara??) un strop din anii aia frumosi, ce au trecut parca mult prea repede! :)
Imi placea tare mult Laurentiu Cazan. Mi se parea intr-un fel..ireal, nu stiu cum. Avea vocea si privirea.."altfel", decat ceilalti cantareti. Ceva asa..ca o magie, ca o hipnoza.. :)
Cel mai mult imi placea "Sunetul ploii". Piesa aia imi dadea (si inca mai imi da) o stare aparte. Stare pe care o simt acum..

Huh, m-a "furat valul" gata, chiar ca m-am intors in timp!!! :))
Si ce bine e! Multumesc ca ai pus piesa asta, chiar imi era dor de starea asta aparte!! :)))
Week-end placuuuuttttt...

Alex spunea...

:) ma bucur pentru amintirile tale, Lia... :)
weekend placut si multa liniste si tie !