vineri, 8 mai 2009

Viva La Vida.

3 comentarii:

Lia D spunea...

Salutare Alex :)
Si piesa asta e una dintre preferatele mele, am ascultat-o mult timp anul trecut in vara :D

Citind ultimul articol din "Small Things", imi pare ca piesa asta se potriveste foarte bine cu articolul (oare de ce am senzatia ca cineva anume ar fi trebuit sa spuna "noapte buna", dar nu a spus, si ca sentimentul a fost "but that was when i ruled the world"??).
Inceput de wk-end fain sa ai :)

Lia D spunea...

PS: Si eu as fi vrut sa spun aseara cuiva anume "noapte buna". Treceau orele, se apropia miezul noptii si tot nu imi gaseam locul, as fi vrut sa sun, sau sa-i pun un mesaj. Dar m-am abtinut, mi-am adus aminte ca oricum nu-i trebuie de la mine :D
Oare gresim cand nu spunem "pe loc" ce am vrea sa spunem?...hmm..chiar nu stiu :D

Alex spunea...

:) pai, mai Lia, ce sa zic ? eu sunt pentru "acum" , mai ales cand vine vorba de iubire (de orice fel)...
de multe ori in viata cineva trebuia sa faca sau sa imi spuna ceva, dar poate nu a stiut cum ori nu au avut destul curaj... asta e, tine de alegeri, nu ? ;) ... iar eu nu ma supar niciodata... mi-a spus cineva ceva prea simplu : "viata e grea, dar trece"... si imi place cum suna :)
...iti mai spun doar ca acum a fost un "noapte buna" cu linisti multe, pe care i-l spun mereu iubirii mele... iar ea stie si ne construim mereu lumi si minuni din doruri si ganduri frumoase...

iar ca PS, desi poate e cel mai important: inteleg un pic din ceea ce simti si-mi pare rau. atat... a, si ma bucur ca ti-a placut si melodia si ce am scris :)
un weekend fain si tie ! :)