vineri, 19 decembrie 2008

Cum Am Ajuns Sa Te Iubesc.

Ma intreb de mii de ori...

5 comentarii:

Anonim spunea...

"I swear it happened just like this A sigh, a cry, a hungry kiss"

http://www.youtube.com/watch?v=hrPEM2qc-j8

Simona spunea...

Cum am ajuns sa te iubesc ? cred ca-i o intrebare fara raspuns clar, la fel ca si "de ce te iubesc?" ... te iubesc pur si simplu, fara vreun motiv anume, pentru ca asa alege inima :) ... pentru ca atunci cind iubesti, inima dicteaza in primul rind, si nu mintea :)

te imbratisez cu drag si te pup moldoveneste ... oare de ce ? ;))

Alex spunea...

@lilly.me: Leonard este minunat... cu totul... multumesc pentru o amintire cu cateva clipe de liniste dintr-un septembrie nu foarte vesel... si da, si eu as jura ca s-a intamplat exact asa :)
buna noapte !

@Simona: pai eu chiar nu cred ca astea sunt intrebarile cele mai importante... in dragoste intrebarea cea mai buna este : "oare cum sa fac sa t eiubesc mai mult?"...
multumesc pentru pupicii moldovenesti... :)
ti-i intorc si eu ... bucuresteneste ;)
noapte buna !

Lia D spunea...

Una din cele mai bune piese a lui Banica. Si pe asta am ascultat-o de foarte multe ori. Mai ales ca (trebuie sa recunosc) o primisem de la cineva foarte drag :)

Alex spunea...

tehnic vorbind, piesa nu e a lui... a cantat-o Banica Sr. ;)