luni, 8 decembrie 2008

Lonely Boy.

14 comentarii:

Anonim spunea...

Baby boy :)

http://www.youtube.com/watch?v=EuNIKjKuptQ

Alex spunea...

recunosc sincer ca sunt prea batran pentru muzica asta :))))
dar... iti multumesc pentru gand ;)
o seara linistita sa ai !

Anonim spunea...

Nici nu ma asteptam sa fie o favorita, a fost trimisa strict pt. titlu ;)

Alex spunea...

pai am banuit, de accea am si ras :)... am vazut ca ma trimiti mereu catre melodii de suflet ;)
ai grija de tine ! :)

Anonim spunea...

O simpla "nimereala" ca te trimit acolo :))

Take care.

Alex spunea...

incerc, incerc...
seara buna !

Bianca H. spunea...

Alex cum poti spune ca esti prea batran...pai la 80 de ani ce o sa mai zici:)))
Daca tu esti batran eu ce sa mai zic:)

Ps: f misto melodia postata

Alex spunea...

:) dar eu chiar sunt mai... in varsta ca tine ;)
si oricum, glumeam, adik nu sunt batran deloc... i am just a boy... singur, dar... :)
O seara plcuta iti doresc !

Bianca H. spunea...

stiu, esti un pic mai mare decat mine dar inca nu ai schimbat prefixul:) cred ca avem acelasi informator sa zic asa:)))))))

Alex spunea...

informator? ce informator? unde ? hmmm, ma pui pe ganduri...
iar varsta... nu conteaza, doar stii asta, important e cum te simti si cum simti totul in jurul tau :)

Bianca H. spunea...

:))))da asa este...mi-a soptit o pasarica let's say about you

Alex spunea...

hmmm, pai cine anume ? ;)

Bianca H. spunea...

:) secret

Alex spunea...

ok...
noapte buna ! ;)